ONGI ETORRI!

kaixo lagunok!

Hasi naizen blog berri honen gaia jolasak izango dira. Bertan jolasen inguruko esparru ezberdinak aztertuko ditut, gure bizitzan eta garapenean garrantzitsuak baitira.

Jolasak bizitzaren alderdi guztiekin lotuta daudela erakustea izango da blog honen helbura.

Beraz, jolasei buruzko gauza guztiak ezagutzeko grina baduzu, hau da zure blog-a!



ONGI ETORRIAK!!!!!!





2011-12-15

HATOR, HARTOR...

Beno ba Gabonatan gaudeeeeeee!!!!!!!!!!!

Blog honetan jolasen inguruko gauza liluragarriak sartzen saiatu naiz eta espero dut sartzen jarraitzea, baina gabonak direla eta geldiune bat egingo dut eta gobonak diren bitartean sarrerak sartzeari utziko diot.
Hala ere, blog honekin internetari buruzko gauza asko ikasi ditudanez eta uste nuen baino askoz interesgarriagoa izan delako, espero dut gabonak amaituta urte berrian idazten jarraitzea, jolasen munduari buruzko sekretu gehiago ezagutu behar ditugulakooooooo!

Beraz, hau ez da amaiera edo agur bat, baizik eta GERO ARTEEEEEEEE!!!


 ONDO PASA GABONAK
ETA
ZORIONAK ETA URTE BERRI ON LAGUNOK!





No hay comentarios: